استیصال آمریکا در برابر خروش ده‌ها میلیونی مردم در سالگرد انقلاب


استیصال آمریکا در برابر خروش ده‌ها میلیونی مردم در سالگرد انقلاب
در حالیکه ملت ایران در 22 بهمن با حضور دهها میلیونی خود سالگرد پیروزی
انقلاب اسلامی را برای سی و یکمین بار جشن گرفتند، سناتورهای جمهوریخواه
آمریکایی طرح جدیدی را در حمایت از جریان فتنه و علیه ملت ایران رونمایی
کردند
.


به گزارش روز جمعه ایرنا، خبرگزاری فرانسه از واشنگتن گزارش داد: روز پنجشنبه دو سناتور جمهور خواه به نام‌های "جان کرنین" و "سام برانبک" ازطرحی سخن گفته اند که براساس آن ایالات متحده قادر خواهد بود به گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی (جریان فتنه)، کمک‌های غیر نظامی اعطا کند.
در عین حال این طرح آمریکا را ملزم خواهد کرد تا دارایی های برخی شهروندان ایرانی را توقیف و مانع سفر برخی اتباع جمهوری اسلامی به ایالاتمتحده شود.

در شرایطی که آمریکا هنوز نتوانسته هیچ پاسخی برای جنایات ضد بشری خود در ابوغریب، گوانتانامو، افغانستان، پاکستان، دیگر نقاط دنیا، حتی برخوردهای غیر انسانی با شهروندان خود به افکار عمومی جهان ارایه کند، براساس این طرح موظف خواهد تا نماینده ای برای دمکراسی و حقوق بشر در ایران تعیین کند.

خبرگزاری فرانسه افزود: این طرح همچنان از اوباما می خواهد تا فهرستی از شهروندان ایرانی را تهیه کند تا اقدامات تنبیهی علیه آنان اعمال شود.

سناتورهای آمریکایی در حالی از سر استیصال اقدام به ارایه طرح های تکراری کرده اند که پیشرفت‌های چشمگیر و غیر قابل انکار جمهوری اسلامی ایران در سه دهه گذشته همزمان با انواعی از تحریم ها و فشارهای سیاسی و
اقتصادی از جانب دولت‌های آمریکایی بوده است.

وارش...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد