حضور بیش از 5 میلیون تهرانی در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: تا ساعت 12 امروز برآوردهای اولیه حاکی از حضور بیش از 5 میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن تهران در بیعت با رهبری است.


گزارش‌
خبرنگاران سیاسی خبرگزاری فارس از مسیرهای مختلف راهپیمایی بزرگ 22 بهمن تهران حاکی است که تا ساعت 12 ظهر امروز بیش از 5 میلیون نفر در راهپیمایی22 بهمن تهران فریاد مرگ بر ضد ولایت فقیه را فریاد کردند.

سیل خروشان مردم از مسیرهای مختلف ساعاتی پیش از برگزاری مراسم به سوی میدان آزادی به حرکت درآمد. حضور مشتاقانه و با ابهت مردم تهران به گونه‌ای بود که رسانه‌های غربی را بار دیگر مبهوت خود ساخت. راهپیمایان باحمل تصاویری از امام‌ (ره) و مقام معظم رهبری و پلاکاردهایی با شعارهای "استقلال آزادی جمهوری اسلامی "، "‌آمریکا انگلیس برادران ابلیس "،‌ "‌مرگ برآمریکا " و .....از مسیرهای مختلف به سوی میدان آزادی به حرکت درآمدند و امواج متلاطم اقیانوس عظیم مردم تصویری ماندگار را در تاریخ به ثبت رساند.

حضور مردم در ساعتی قبل از اجرای مراسم در سال‌‌های اخیر بی‌سابقه بوده و به گونه ای بود که حضور بیش از 5 میلیون نفر در این مراسم برآورد
شده است.

برپایه این گزارش جمعیت پرشور نوجوانان، جوانان و دانشجویان به همراه دیگر اقشار مردم که تصاویری از شهیدان همت، باکری، آوینی، بهشتی و مطهری را در دست داشتند، چشم نوازی می‌کرد.
در حالی که تا برگزاری مراسم بهار سی‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ساعاتی زمان باقی بود میدان آزادی تهران محل برگزاری این مراسم همچون نگینی در میان جمعیت مشتاق قرار گرفت. سیل خروشان مردم به گونه‌ای بود که در قاب تصویر دوربین‌های نمایندگان رسانه‌های خارجی قرار گرفت و
باردیگر آنان را مبهوت ساخت.

وارش...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد