بدون عنوان...

 

.: عیسی باشی یا خضر یا محمد، کل النفسه ذائقه الموت :.

تقدیم به همه ی آنهایی که بی محابا غروب ِ غرورم را به انتظار نشسته اند

تقدیم به همه آنهایی که تهمت عاشقی ام زدند بی آنکه چیزی از من،- یا از عشق- بدانند

تقدیم به روز ِ مرگم که امّیدوارانه دوستش دارم

تقدیم به ابلیس ِ خفا در پس چشمانم

تقدیم به دیوارهای بتونی پشت پنجره، آنجا که جز مرگ راه فراری نیست...

"مرا با عینک آفتابی به خاک بسپارید"

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

ژلوفین دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ

این خط من از صفحه همی پاک شود
روزی هرکس که مرا خواهد
این خط مرا خواهد
شاید که کند یادم
افسرده شود روزی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد