مسافر باران...

به نام خدای فاطمه

نیمه شب است، باد می وزد، برگی از درخت آرام می افتد، صدای افتادنش را گوش بسپار، سکوتش، سردی هوا، صدای نفس های باد، لرزش وجود من، نم نم چشمانم... صدای پای کسی می آید... صدای پای خدا می آید... بزرگیش به بند می کشد حتی خیالم را... عظمتش را به نظاره می نشینم با وحشت، بزرگیش کوچکیم را به رخ می کشد... به خودم می خندم... از پشت جزوه های دیفرانسیل و ترمودینامیک تلخ می خندم که خدا را اثبات می کنند اما مرا از احساس با خدا بودن خالی... و  نم نم چشمانم بیشتر می شود... و بیچاره من که هنوز نمی دانم خدا کجاست... دلم می خواهد پشت پنجره اتاقم، کنار رازقی ها بمانم... همسایه خواب است... مادر بیدار... کوچه خلوت... سکوت نیمه شبان مرا دیوانه می کند، همچون یاد غریب تو... بغض می شوم برای شب های تنهای تو... دلم می خواهد بساط تنهاییم را تا انتهای همه شب ها ی تاریخ بگسترانم... تا انتهای همه کوچه های بی کسی... تا اعماق همه چاههای دلواپسی... گوش بسپار... برگی دیگر آرام می افتد... نگاهی به آسمان... سوسوی ستاره ها... دورم از تو... بی خبرم... یادت آرامم می کند اما غم هایت، بیتاب... من غرق در اندیشه ی تو... خیس رویای چشمان پر از دلتنگی تو... دل در حسرت یک لحظه حس غم های تو... سهم من دوری و دلتنگی توست... سهم من انگار دوری و دلدادگی است... و من سخت مشتاقم پر در آتش عشقت زنم و برای تو  و برای همیشه های تو بسوزم که تو خوب می دانی معنای سوختن را... که سالها در راه خدا و برای خدا، عاشقانه سوخته ای...

!!!. فکر من پر از غوغا است...اما امیدوار به بخشش خدای فاطمه...

نظرات 4 + ارسال نظر
جاوا کینگ یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.javaking.mihanblog.com

گلچینی از بهترین کدهای جاوا در یک جا
وبلاگ خود را جذاب و کاربر پسند کنید

بهاره مقدم یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://dmsobh5.blogfa.com

سلام
خداقوت
ممنون از حضورارزشمندتون
ایام تسلیت
التماس دعا
علی علی

رسول سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://www.rmsh.blogsky.com

سلام ای مهربان!
بخششی دارد که هیچ کس ندارد
قدرتی دارد که موسی را از هوش برد
همیشه در پس ناکامی ها وجود دارد
کاش امتداد لحظه هارا در می یافتیم
که خدا همیشه کنار ماست!!!

زهرا سادات یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

دل من!...


پشت در این خانه

اگر نسوزی

از هیزم کمتری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد