به پیشگاه نگین ولایت- مولا علی (ع) و تقدیم به پدران عزیز

خداوندا!

چه فرخنده شبی است، امشب، شب رویش لبخندها و بوسه های نور برگهواره یگانه «همای رحمت »، علی (ع) و شبی که فرشتگان شادمانه به زمین می آیند تا مسلمانان را به مهر و شفاعت علی (ع) بشارت دهند پس چه شایسته است امشب را تا به سحر از کائنات و آن همه لحظه های سپید بخواهیم که عشق به ولایت علی (ع) را هموار بر زندگانی مان مستدام گردانی.

ای شکوه خاطرات زنده ام

ای حضورت سبز در آینده ام

امشب از شوق رخت گل می کنم

درد غربت را تحمل می کنم

خواستار عشق پاک تو منم

دشنه نام تو بر دل می زنم

یا علی امشب صدایت می کنم

عاشقی ها را فدایت می کنم

پاسدار عشق پاکت آمدم

جان نثارم جان نثارت آمدم

یا علی قلبت دل آیینه هاست

نام نیکت نقش پاک سینه هاست

هر کسی عشق تو را رد می کند

او یقین بر خویشتن بد می کند

تا تو را بر سینه خود کاشتم

با خیالت خلوتی خوش داشتم

ای خدای لحظههای بی کسی

مونس تنهایی و دلواپسی

من خدا را در تو پیدا کرده ام

رکعتی از عشق بر پا کرده ام

یک سبد گل از کلامت چیده ام

بر دل مسکین خود بخشیده ام

من نمک پرورده عشق توام

از دل و جان برده عشق توام

ای تو معنای کلام عاشقی

لایقی و لایقی و لایقی

مفتخر بر نام زیبای علی

«افتخار هر نبی و هر ولی»

یا علی احساس شعرم روزه است

مریم احساس من دوشیزه است

خواستار جبرئیلی جز تو نیست

یا علی خوش تر ز احساس تو چیست

ای خدای انحنای ذوالفقار

بر دل بارانی ام آتش ببار

من گلایه دارم از رسم زمان

خسته ام از طعنه نامردمان

مردمانی که تو را هو می کشند

تیغ ملجم را ز هر سو می کشند

یا علی امشب یتیمی نان نداشت

هر که را گفتم بدان ایمان نداشت

تا نکرده با یتیمانت کسی

عقده درد غریبانت بسی

نغمه های عاشقانت غم گرفت

کوچه های کوفه را ماتم گرفت

پشت درها دیگر از نان الی است

عشق ها آری همه پوشالی است

مثنی عشق تو بی انتهاست

عشق تو همرنگ دیدار خداست

ما اسیر عشقت و یک کاسه شیر

بس بود بر لطف تو بر این اسیر

هم نمک از خوان لطفت می خوریم

تکه ای از نان لطفت می خوریم

یا علی بر حق آن یک کاسه شیر

لطف این نان و نمک از ما مگیر

م.احساس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد